VVD door in de oppositie

Het nieuwe college wordt donderdag 28 april gepresenteerd. De VVD is helaas geen onderdeel meer van het college van B&W. We danken uiteraard René Cruijsen en Sander Bos voor hun inzet als wethouder namens de VVD.

Het CDA en de FD vormen samen het nieuwe college. We wensen ze uiteraard veel succes. De VVD blijft zoals altijd kritisch en constructief in de gemeenteraad, ook in de oppositie!

In het onlangs verschenen persbericht van de FD werd de verhouding met de VVD als stroef ervaren. Stroef zou de VVD dit zelf niet noemen. Zonder wrijving namelijk geen glans. Zo houd je elkaar scherp. Daar gaat de VVD in de gemeenteraad ook zeker meer door. Door o.a het benoemen van de broodnodige inwonersparticipatie, zorgen voor een financieel degelijk beleid en een veilige gemeente.

Een gemeente waarin wij tegen het plaatsen van windmolens zullen blijven en niet enkel tot 2030 zoals andere partijen, maar zeker ook daarna!

In de column “babbels: Windje” schreef Patrick Huisman onlangs nog een passend artikel: