mr. D.U. Stikkerplaquette voor grote inzet Karel Kalkers en Jos van Gruijthuijsen

3 september ontvingen zowel Jos van Gruijthuijsen als Karel Kalkers de mr. D.U. Stikker plaquette van de VVD. Landelijk partijvoorzitter van de VVD Christianne van der Wal was in NIjmegen aanwezig om de uitreiking voor haar rekening te nemen.

© Foto Nick de Graaf

Jos van Gruijthuijsen heeft sinds 1984 mede aan de basis van de VVD gestaan in Maas en Waal. Samen met Karel Kalkers zorgden zij vanaf de jaren ‘90 voor vernieuwing waarna de West Maas en Waalse VVD in 2014 voor het eerst de grootste lijst werd tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.

Jos is ondernemer in hart en nieren tevens raadslid en wethouder geweest in West Maas en Waal. Karel is 28 jaar lid van de gemeenteraad geweest, van 1998 tot 2014 voor de West Maas en Waalse VVD. Tot heden is hij fractievolger en coacht de nieuwe leden van de VVD fractie en daarnaast nog verschillende vrijwillige functies binnen de VVD en daarbuiten.

De mr. D.U. Stikkerplaquette is bedoeld voor leden die een grote positieve bijdrage hebben geleverd aan het gezicht en ontwikkeling van de VVD.

Foto 1 (van links naar rechts Karel Kalkers, Christianne van der Wal, Anneke Brand en Jos van Gruijthuijsen)

Foto 2 Christianne van der Wal en Jos van Gruijthuijsen